Forum o umetnosti
Veliki pozdrav za našeg gosta ! Dobrodošao/la na UF - [U]metnost [F]orum. Da bi bio deo naše zajednice, moraš imati profil na forumu. Kada napraviš taj profil, bićeš u mogućnosti da vidiš svu čaroliju sveta umetnosti i uživati u svetu umetnosti zajedno sa nama. Klikni na dugme "Register" da bi mogao da nam se pridružiš.
Forum o umetnosti
Veliki pozdrav za našeg gosta ! Dobrodošao/la na UF - [U]metnost [F]orum. Da bi bio deo naše zajednice, moraš imati profil na forumu. Kada napraviš taj profil, bićeš u mogućnosti da vidiš svu čaroliju sveta umetnosti i uživati u svetu umetnosti zajedno sa nama. Klikni na dugme "Register" da bi mogao da nam se pridružiš.
Forum o umetnosti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Diskusija o umetnosti svake vrste, međutim najveći fokus bačen je na slikarstvo, književnu umetnost i na fotografiju.

PrijemPortalTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

Vincent Van Gogh

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Lost Writer
Administrator
Administrator
Lost Writer

Posao/hobi : Književna umetnost i slikarstvo

Vincent Van Gogh Empty
PočaljiNaslov: Vincent Van Gogh   Vincent Van Gogh Icon_minitimePet 26 Jun 2015, 19:40

Vincent Van Gogh(1853 — 1890) je bio holandski postimpresinistički slikar. Glavni deo svog života je proveo u Francuskoj. Slikao je još od malena kada se jednoga dana odlučio da će biti slikar, i od toga nije odustajao. Na samrti rečenica mu je bila: "The sadness will never end"(sr. "Tuga nikada neće prestati").

Najpoznatija dela:

Potpis Van Gogha:

Vincent Van Gogh Vincent_van_Gogh_signature

Preuzeto sa: Wikipedia, Blog "At or with me"

Ovo su neke najosnovnije informacije, želim da ovde svi mi zajedno sakupljamo što više informacija o Van Gogu. Ovde ga svakako možemo komentarisati itd.

Ja mislim da se na neki način saosećam sa njim i njegovim delima. Obožavam ga. Žao mi je što više nije sa nama.
Nazad na vrh Ići dole
Zlo
Član foruma
Član foruma
Zlo

Vincent Van Gogh Empty
PočaljiNaslov: Re: Vincent Van Gogh   Vincent Van Gogh Icon_minitimeSre 29 Jul 2015, 12:12

Aww. i ja ga volim. Čitao sam njegova pisma a i njegovu biografiju koju je napisao Irving Stone. Ovo je jedan detalj iz njegovog pisma svojem bratu :

Vincent Van Gogh ::
In the springtime a bird in a cage knows very well that there’s something he’d be good for; he feels very clearly that there’s something to be done but he can’t do it; what it is he can’t clearly remember, and he has vague ideas and says to himself, ‘the others are building their nests and making their little ones and raising the brood’, and he bangs his head against the bars of his cage. And then the cage stays there and the bird is mad with suffering. ‘Look, there’s an idler’, says another passing bird — that fellow’s a sort of man of leisure. And yet the prisoner lives and doesn’t die; nothing of what’s going on within shows outside, he’s in good health, he’s rather cheerful in the sunshine. But then comes the season of migration. A bout of melancholy — but, say the children who look after him, he’s got everything that he needs in his cage, after all — but he looks at the sky outside, heavy with storm clouds, and within himself feels a rebellion against fate. I’m in a cage, I’m in a cage, and so I lack for nothing, you fools! Me, I have everything I need!? Ah, for pity’s sake, freedom, to be a bird like other birds!
An idle man like that resembles an idle bird like that.
And it’s often impossible for men to do anything, prisoners in I don’t know what kind of horrible, horrible, very horrible cage. There is also, I know, release, belated release. A reputation ruined rightly or wrongly, poverty, inevitability of circumstances, misfortune; that creates prisoners.
You may not always be able to say what it is that confines, that immures, that seems to bury, and yet you feel I know not what bars, I know not what gates — walls.
Is all that imaginary, a fantasy? I don’t think so; and then you ask yourself, Dear God, is this for long, is this for ever, is this for eternity?
You know, what makes the prison disappear is every deep, serious attachment. To be friends, to be brothers, to love; that opens the prison through sovereign power, through a most powerful spell. But he who doesn’t have that remains in death. But where sympathy springs up again, life springs up again.

Inače se sva njegova pisma mogu naći na internetu.
Nazad na vrh Ići dole
Janja The Animemaniac
Saradnik foruma
Saradnik foruma
Janja The Animemaniac

Godina : 24
Posao/hobi : crtanje, čitanje, gledanje animea

Vincent Van Gogh Empty
PočaljiNaslov: Re: Vincent Van Gogh   Vincent Van Gogh Icon_minitimePet 14 Avg 2015, 00:50

Ja baš ovako i ne znam mnogo o njemu, ali mibse dopadaju njegove slike Vincent Van Gogh 1670766961
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

Vincent Van Gogh Empty
PočaljiNaslov: Re: Vincent Van Gogh   Vincent Van Gogh Icon_minitime

Nazad na vrh Ići dole

Vincent Van Gogh
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Forum o umetnosti :: Svet umetnosti :: Vrste umetnosti :: Slikarstvo-
Skoči na: